• head_banner_01

In i primi quattru mesi di u 2022, l'esportazioni di tessili è vestiti di Vietnam anu aumentatu di quasi 21% annu à annu.

U Vietnam's Saigon Economic Times hà dettu u 6 di ghjugnu chì l'ordine di vestiti stava versendu, ma alcuni fabricatori anu a paura di accettà novi ordini per via di una capacità di produzzione insufficiente.A più grande difficultà per l'imprese di vestiti vietnamiti hè a carenza di travagliu è materie prime.

 

L'ordine d'esportazione di parechje imprese sò aumentati, è u voluminu di l'ordine si riempie gradualmente.L'analisti predicenu chì l'esportazioni di tessili è vestiti di u Vietnam quist'annu sò prubabilmente supere l'obiettivu stabilitu di 42-43 miliardi $ US.

 

Sicondu Wu Dejiang, presidente di l'associu di tessili è vestiti di Vietnam (vitas), in i primi quattru mesi di questu annu, l'esportazioni di tessili è vestiti di u Vietnam anu righjuntu quasi US $ 11 miliardi, un aumentu di quasi 21% annu à annu.

 

Hè da nutà chì l'ordine di l'imprese d'esportazione sò abbastanza stabili.Ruan Xuemei, Vice-Segretariu Generale di l'associu di tessili è vestiti di Vietnam, hà dettu chì l'ordine d'esportazione di l'imprese membri era stabile è mostra una bona tendenza di crescita.Attualmente, l'ordine d'esportazione di parechje imprese sò stati disposti finu à a fine di u terzu trimestre, ma a difficultà affruntata da l'imprese hè chì ùn sò micca capaci di reclutà più travagliadori per cumplettà i novi ordini.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022